Od zarania dziejów człowiek wymyśla urządzenia próbując zmierzyć, obliczyć czy porównać zjawiska atmosferyczne zachodzące na świecie z jak największą dokładnością. To właśnie od jakości i dokładności pomiarów zależą wyniki i możliwość dostrzeżenia zmian zachodzących na świecie.

Stanęliśmy przed wyzwaniem wykonania rebrandingu producenta urządzeń pomiarowych i stacji pogodowych montowanych w wielu krajach, na całym świecie. Stworzyliśmy nowy Key Visual. Prosty i charakterystyczny tak, aby nowe logo dopełniało przekaz. Wszystkie formy graficzne oparliśmy na symbolach stosowanych w oznaczeniach pogody a kolorystykę firmy zredukowaliśmy do jednego mocnego koloru. Nowe logo otrzymało sygnet, który stał się charakterystycznym elementem w materiałach informacyjnych.

Zakres prac obejmował: stworzenie nowego logo, system identyfikacji wizualnej CI, projekt strony www, opracowanie katalogu firmowego, ulotek produktowych, materiałów biurowych, oraz wykonanie sesji zdjęciowej do projektowanych materiałów. Wyprodukowaliśmy wszystkie przygotowane przez nas materiały informacyjne i reklamowe.